Beleving
Een aantal opdrachten die CATA Management met succes heeft verzorgd zijn:
VNM Mobiliteit
- Doelstelling: Teamdag; Leren hoe ga je om met werkgroepen (Aanpak en werkvormen).
- Methode: eendaagse training
- Speciaal: Intensieve voorbereidingsopdracht door deelnemers en uitvoering
- Referentie opdrachtgever: ‘Perfecte invulling van onze teamdag. Iedereen werd uitgedaagd om mee te doen. En deed dat ook!’
Verhuis/Logistiek bedrijf
- Doelstelling: Klanttevredenheid > 8.0
- Methode: 7 daags programma gespreid in de tijd op maat met o.a. onderwerpen als Teambuilding, Management voor Voormannen, Omgaan met afwijkend gedrag e.a.
- Speciaal: Thema’s van voetbal metaforisch als kapstok
- Referentie opdrachtgever: ‘Creatief traject. Hoge deelnemers betrokkenheid; Aart kon snel inspelen op veranderingen in de groep.’
Huis van Beleg
- Doelstelling: Ontwikkeling verkoopafdeling
- Methode: 2 jarig traject op maat
- Speciaal: Inzet van verschillende trainers en acteurs
- Referentie opdrachtgever: ‘Mensen zijn enthousiast; passen veel dingen toe.’
Afdeling binnen gemeente Rotterdam
- Doelstelling: Oplossen van problemen in het team
- Methode: 2 Teambuilding bijeenkomsten na individuele intakes
- Speciaal
- Referentie opdrachtgever: Klik op het Telefoonbericht
Essent NV
- Doelstelling: ontwikkeling commerciele onderhandelingsvaardigheden van ict-medewerkers
- Methode: Driedaagse training met dagen gespreid in de tijd voor 100 deelnemers in 10 groepen op maat met speciaal ontwikkelde casuistiek en acteurs .
- Speciaal
- Referentie: ‘De cursus is confronterend, hard werken, maar bovenal leerzaam op een leuke ontspannen manier.’ ‘ Zeer bruikbare training om in dagelijkse praktijksituaties te hanteren en in mijn voordeel om te gebruiken.’
Productiebedrijf in de sociale werkvoorziening
- Doelstelling: Ontwikkeling van managers naar meer verantwoording nemende stijl
- Methode: Top down; via sleutelcompetenties; korte begeleidingsbijeenkomsten; gespreid in de tijd; 3 specialisten
- Speciaal
- Referentie Opdrachtgever: ‘De sfeer is aanzienlijk verbeterd; er wordt veel minder gezeurd. Mensen weten waar ze aan toe zijn. Er vinden meer korte overlegmomenten plaats.’ Medewerkers tevredenheid is verhoogd met 0,6 punten
Wilt u snel weten welke resultaten CATA Management voor u of voor uw organisatie kan hebben? Noteer uw vraag op het invulscherm aan de linkerzijde of neem contact met ons op via 0343 – 416 750.
Wij zien de uitdaging graag tegemoet; mogen wij u verrassen?